2010. február 10., szerda

Kék vonal 1 rész

Kék vonal-Szt. Andrea

-Asszonoym , jó reggelt!
-Jó reggelt!

-Ön itt nyaral, vagy Szt Andreai?
-Nem , Szt Andreaia vagyok.

És idevalósi? Itt él?

Nem Martanón.

-Ó Martano. de egész nyáron itt van. Gyerekkorától kezdve.
-Igaz.

-A part és ez a rész egész nyáron zyúfolt.
- Igen igen mindig. Vasárnaponként talán még jobban.
-(Senta ?) És mitszeret jobban a vidéket vagy a tengert?

- A tengert jobban (szeretem)
- A tengert jobban.

Megbírkóztam az első résszel. Sokat felejtettem abból a kicsikéből amit eddig megtanultam. Attól félek, hogy a nyelvtanulás azon fokán ahol én álltam hiba leállni. nagy nagy hiba!! :-D

3 megjegyzés:

  1. A tengert jobban szeretem = Il mare mi piace di più.
    Jobb a tenger = è meglio il mare.
    Senta = Figyeljem, hallgasson ide! (A sentire ige felszòlitò mòdban.)
    Nagyon orulok neki, hogy itt vagy ùjra, Csilla.

    VálaszTörlés
  2. Sosem jó leállni, Csilla. Viszont az is igaz, hogy sosem késő el- vagy újrakezdeni. :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm hogy nem mondtatok le rólam (teljesen:-)) ez az eladjuk vagy ne a lakást , aztán meg építkezzünk vagy ne és az egész elindítása minden erőmet leszívta.

    VálaszTörlés