2009. július 11., szombat

Fridának

Bocsánat a személyes bejegyzésért, de benéztem Fridához kicsit alaposabban, mert legutóbb ő jelentkezett be hozzám rendszeres olvasásra (amit ezúton is köszönök). Mivel viszont nem találtam nála e-mail-címet (ahogy más sem találhat nálam), ezért úgy gondoltam, ez itt a legjobb hely, ahonnan üzenni tudok neki.
Jól láttam Frida? Preganziolban élsz? Azt hiszem, hamarosan küldöm a füstjeleket, nemsokára megkörnyékezlek benneteket. :) Kb. 20 km-re sátorozunk le tőletek, nem szó szerint, de ott fogunk lakni, igaz, csak egy hétig. Alig várom, hogy csatangoljak az utcákon, gyönyörű épületeket lássak, reggeli piacra járjak, vidám emberekkel találkozzak, meg hogy felfedezzek egy patchwork és/vagy rövidáru üzletet... Tudnál tippeket adni, hogy merre induljak el ez ügyben?
Előre is köszönöm!
Miután hazajöttem, erősíteni fogom ezt az oldalt, ígérem! Temérdek képet szeretnék készíteni, és olyan beszámolót írni, hogy az olyan... olyan... igazi olaszos legyen!! :)

4 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  2. Húú akkor most lehet irigykedni? Jó pihenést kívánok és remélem találsz egy jó kis fonalas boltot.:-))

    VálaszTörlés
  3. Háát, éppen irigykedhetsz, ha nagyon akarsz... :)) Én is remélem, főleg azt, hogy nem megy rá a gatyám is.. :) De valamit biztos hozok, anélkül nem jövök haza! :))

    VálaszTörlés
  4. Majd drukkolok, aztán kéretik megmutatni!!

    VálaszTörlés