2009. július 13., hétfő

Az olaszok ajándéka: a mozzarella sajt

Szeretnék megosztani veletek egy egyszerű ám annál fantasztikusabb mozzarella saláta receptet. Nálunk tegnap ez került az asztalra vacsora gyanánt. Friss ropogós kenyérrel , paradicsommal az igazi. Akik nem tudnak lemondani a húsokról, bátran fogyasszanak melléje sonkát, sülteket. Hidegen ,pár óra pihentetés után az igazi.

Így készítettem: Két mozzarella golyót vettem. Ezeket vékonyan felszeltem és egy lapos tálon helyeztem el. Jóféle, sűrű tejfölt kikevertem sóval, borssal apróra vágott friss majorannával (ha nincs szárított is megteszi, csak a színe nem lesz az igazi) Belereszeltem egy fél citrom héját és a levéből is nyomtam a szószhoz. Ezt elvégezve nem is maradt más feladatom mint ráönteni a finom mártást a felszeletelt sajtra. Díszítésként , na meg mert finom is, bazsalikommal szórtam meg a tetejét. Letakartam és betettem a frigóba.

Olyan kár, hogy nem maradt mára :-)


3 megjegyzés:

  1. De jól néz ki.. és szimpatikus is... + az erkélyemen majorannát nevelgetek... a bazsalikom paradicsommal a kedvencem... + fogyózom, de azért szeretek jókat enni... :)))) KÖSZI!!!

    VálaszTörlés
  2. Tényleg érdemes kipróbálni:-D Nagyon fincsi.

    VálaszTörlés